SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(zwany dalej SIWZ)
DO POSTĘPOWANIA PROWADZONEGO W TRYBIE DIALOGU KONKURENCYJNEGO
o wartości poniżej 209.000 EURO
na
Wybór agenta sponsoringowego dla Opery Leśnej w Sopocie.
ogłoszony w Biuletynie Zamówień Publicznych
ZAMAWIAJĄCY:
Bałtycka Agencja Artystyczna BART
ul. Kościuszki 61
81-703 Sopot
NIP 585-000-11-58
www.bart.sopot.pl
wpisana do rejestru instytucji kultury Gminy Miasta Sopotu pod nr 1
* zwany w treści także Zamawiającym.
Dyrektor Naczelny
Bałtyckiej Agencji Artystycznej BART
Eugeniusz Terlecki
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), zwana dalej „ustawą”.
SPIS TREŚCI:
Rozdział 1: Opis przedmiotu zamówienia
Rozdział 2: Podstawy wykluczenia i warunki udziału w postepowaniu.
Rozdział 3: Wykaz oświadczenia i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu
Rozdział 4: Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
Rozdział 5: Wymagania dotyczące wadium
Rozdział 6: Opis sposobu przygotowania oferty
Rozdział 7: Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Rozdział 8: Opis sposobu obliczenia ceny
Rozdział 9: Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Rozdział 10: Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Rozdział 11: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Rozdział 12: Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia
Rozdział 13: Wzór umowy
Rozdział 14: Wzór oferty
Rozdział 1
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybór agenta sponsoringowego dla Opery Leśnej w Sopocie, którego zadaniem będzie pozyskanie sponsora tytularnego w zamian za reklamowanie na terenie obiektu Opery Leśnej i/lub w ramach akcji promocyjnych obiektu i/lub w ramach prowadzonej działalności na jej terenie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 13 (wzór umowy) niniejszej siwz.
3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79400000-8
4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu.
5. Termin realizacji zamówienia: 4 lata od daty podpisania umowy.
Rozdział 2
Podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu
Został podany w dokumencie o nazwie OPIS POTRZEB I WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO, który jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego tj. www.bart.sopot.pl
Rozdział 3
Potwierdzenia spełnienia warunków udziału i podstaw wykluczenia w postępowaniu
Został podany w dokumencie o nazwie OPIS POTRZEB I WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO, który jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego tj. www.bart.sopot.pl
Rozdział 4
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej.
2. Informacje, wnioski oraz zawiadomienia, zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Oferta może być złożona wyłącznie w formie pisemnej.
4. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują wnioski, zawiadomienia, informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
5. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniona jest:
Ø Beata Ciołek – tel. 792-727-877, email: beata.ciolek@um.sopot.pl.
Rozdział 5
Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wadium w zakresie żadnej z części
Rozdział 6
Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Opis sposobu przygotowania ofert:
a) Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim; zaleca się, aby oferta została sporządzona na formularzu załączonym do niniejszej SIWZ - Rozdział 14 „Wzory ofert”.
b) Oferta powinna zostać podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania i składania w jego imieniu oświadczenia woli.
c) Do oferty powinny być dołączone wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty.
d) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) z określeniem jego zakresu.
e) Ewentualne poprawki w treści oferty powinny być naniesione czytelnie i sygnowane podpisem Wykonawcy.
6) Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opisana w sposób jednoznacznie wskazujący jej charakter i przeznaczenie. Zaleca się, aby oferta została złożona w zaklejonej kopercie opatrzonej napisem
„Oferta przetargowa: Wybór agenta sponsoringowego dla Opery Leśnej w Sopocie.”
7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty niezabezpieczonej w powyższy sposób.
4. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać ofertę. Zmiana, uzupełnienie lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie z odpowiednim dopiskiem:
„Zmiana oferty przetargowej: Wybór agenta sponsoringowego dla Opery Leśnej w Sopocie.”
5. Ofertę złożoną po terminie zwraca się w terminie określonym w art. 84 ust. 2 ustawy.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych do wiadomości podczas otwarcia ofert.
9. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Rozdział 7
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Składanie ofert
1) Oferty należy składać w Sekretariacie Bałtyckiej Agencji Artystycznej BART ul. Kościuszki 61 w Sopocie.
2) Termin składania ofert upływa dnia 31 stycznia 2017 r. o godz. 12:00
3) Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
2. Otwarcie ofert
1) Oferty zostaną otwarte w dniu 31 stycznia 2017 r. o godz. 12:30 w Sekretariacie Bałtyckiej Agencji Artystycznej BART ul. Kościuszki 61 w Sopocie.
2) Otwarcie ofert jest jawne.
Rozdział 8
Opis sposobu obliczenia ceny
- Cenę należy wyliczyć następująco: od podanej kwoty oferowanego sponsoringu netto (tj pomniejszonego o podatek VAT) należy przyjąć procent % oczekiwanego wynagrodzenia, i w oparciu o tą stawkę % wyliczyć cenę oferty.
- Cena podana w ofercie (Rozdział 14 Wzór oferty) stanowi wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający będzie zobowiązany zapłacić Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SIWZ (patrz wzór umowy Rozdział 13).
- Cena podana w ofercie (Rozdział 14 Wzór oferty) uwzględnia podatek od towarów i usług obowiązujący na dzień składania ofert.
- Cena podana w ofercie (Rozdział 14 Wzór oferty) musi być w złotych polskich (zł) oraz wyrażona liczbowo, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena, określona przez Wykonawcę, powinna zawierać w sobie wszystkie elementy opisane w SIWZ (patrz wzór umowy Rozdział 13).
- Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Rozdział 9
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Dokonując wyboru oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami - ocenionymi wg podanych niżej zasad:
1. Oceniane kryteria i ich rangi:
Lp. |
Kryterium |
Ranga |
1 |
Cena |
50 punktów (tj. 50 % całości punktacji) |
2 |
Kwota oferowanego sponsoringu |
20 punktów (tj. 20 % całości punktacji)30 |
3 |
Czas trwania umowy ze sponsorem |
20 punktów (tj. 20 % całości punktacji) |
Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów:
1) Cena:
Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 50 punktów (50%)
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia w skali roku
Wartość punktowa = --------------------------------------------------- x 100 x 50 %
Cena brutto oferty ocenianej
2) Kwota oferowanego sponsoringu
Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 20 punktów (20%)
Kwota oferowanego sponsoringu oferty ocenianej
w skali roku
Wartość punktowa = ----------------------------------------------------------------- x 100 x 20 %
Oczekiwana kwota sponsoringu podana
przez Zamawiającego na otwarciu ofert w skali roku
3) Czas trwania umowy ze sponsorem
Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 20 punktów (20%)
Oferowany czas trwania umowy ze sponsorem
Wartość punktowa = ----------------------------------------------------------------- x 100 x 20 %
Oczekiwana czas trwania umowy ze sponsorem podany
przez Zamawiającego na otwarciu ofert
2. Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez ofertę w/g poszczególnych kryteriów.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.
Rozdział 10
Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie określonym w informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, zgodnie z ustawą.
Rozdział 11
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia
Rozdział 12
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
1) wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania o cenę;
2) określenia warunków udziału w postępowaniu;
3) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
4) odrzucenia oferty odwołującego;
5) opisu przedmiotu zamówienia;
6) wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy.
4. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
Rozdział 13
Wzór umowy
W związku z wyborem oferty najkorzystniejszej dokonanym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym w trybie dialogu konkurencyjnego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych zostaje zawarta w Sopocie, w dniu ............................... umowa pomiędzy:
Bałtycką Agencją Artystyczną BART z siedzibą w Sopocie, ul. Kościuszki 61, 81-703 Sopot; wpisaną do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Prezydenta Miasta Sopotu pod numerem 1; NIP: 585-000-11-58; REGON: 000279137;
reprezentowaną przez:
Eugeniusza Terleckiego-Semkowicz – Dyrektora Naczelnego,
zwaną dalej Zamawiającym ,
a
..................................... z siedzibą: ......................., ul. ..........................., NIP ....................., Regon ..........................,
zwaną dalej Wykonawcą , reprezentowaną przez:
p. ……………………………….
o następującej treści:
§ 1
1. Niniejszą umową Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi akwizycji pozyskiwania sponsora tytularnego Opery Leśnej w zamian za reklamowanie sponsora na terenie obiektu Opera Leśna i/lub w ramach akcji promocyjnych obiektu i/lub w ramach prowadzonej działalności na jej terenie.
2. Jako sponsor tytularny Opery Leśnej rozumiany jest podmiot, który w zamian za przekazane środki w wysokości nie niższej niż ………………….. otrzyma możliwość dodania nazwy swojej firmy do nazwy obiektu oraz pozostałe świadczenia przewidziane w uzgodnionym pakiecie sponsorskim.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu pozyskanego sponsora (§ 2 ust. 6 Umowy) w terminie maximum 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, celem zawarcia odpowiedniej umowy pomiędzy Sponsorem a Zamawiającym.
§ 2
1.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy z użyciem umiejętności i z dochowaniem staranności na poziomie właściwym standardom obowiązującym w zawodowym prowadzeniu działalności tego rodzaju.
2. W szczególności przedmiot niniejszej umowy obejmuje:
a) wyszukiwanie Sponsorów, przedstawiania oferty sponsorskiej potencjalnym Sponsorom, w tym także organizacji i odbywania spotkań z potencjalnymi sponsorami mających na celu prezentację oferty sponsorskiej,
b) przeprowadzanie wstępnych rozmów i negocjacji z potencjalnymi sponsorami;
c) wskazanie Sponsora Zamawiającemu (§ 2 ust. 6 poniżej),
d) uzgadnianie z Zamawiającym strategii prowadzenia negocjacji; doradzanie na rzecz Zamawiającego w szczególności w zakresie szczegółów współpracy podejmowanej pomiędzy Zamawiającym a potencjalnym sponsorem,
e) Uczestniczenie na żądanie Zamawiającego w rozmowach i negocjacjach prowadzonych pomiędzy Zamawiającym, a potencjalnym sponsorem w przedmiocie podjęcia współpracy,
f) Dokonywanie na rzecz Zamawiającego innych czynności o charakterze doradczo – informacyjnym w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3. Wykonawca obowiązany jest do cyklicznego (tj. nie rzadziej niż raz na miesiąc) raportowania prowadzonych rozmów i negocjacji z potencjalnymi sponsorami Zamawiającemu, w szczególności ze wskazaniem listy potencjalnych sponsorów.
4. Wszelkie dokumenty, materiały i informacje uzyskane przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, mają charakter poufny i zarówno one same jak i treść w nich zawarta, nie mogą być komukolwiek udostępnione lub ujawnione przez Wykonawcę oraz nie mogą być wykorzystane do innego celu, niż dla realizacji umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z niniejszą umową i jej realizacją oraz do zachowania zasad poufności we wszystkich sprawach, których ujawnienie mogłoby naruszać interes finansowy bądź prawny Zamawiającego.
6. O pozyskaniu Sponsora przez Wykonawcę, Wykonawca poinformuje Zamawiającego drogą mailową lub pisemną, wskazując Sponsora, wartość świadczeń (kwota sponsorowana), czas trwania sponsoringu i branżę, w jakiej działa Sponsor – dla uniknięcia ewentualnego konfliktu branżowego z innymi sponsorami Zamawiającego, wskazując jednocześnie oczekiwany przez Sponsora zakres świadczeń ze strony Zamawiającego (czynność powyższa zwana jest w niniejszej umowie „wskazaniem Sponsora”).
7. Po otrzymaniu od Wykonawcy informacji, o której mowa powyżej, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o decyzji przystąpienia do negocjacji warunków umowy ze Sponsorem w terminie 14 (słownie: czternastu) dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty Sponsora ze względu na rodzaj branży reprezentowanej przez Sponsora. Wykonawca może na początkowym etapie rozmów ze Sponsorem wskazać Zamawiającemu branżę, w jakiej działa Sponsor lub dane Sponsora (bez podawania pozostałych danych, o których mowa w ust. 6 powyżej) – celem weryfikacji czy Sponsor zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. Dla uniknięcia wątpliwości strony stwierdzają, że w razie odrzucenia oferty Sponsora przez Zamawiającego – Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie, określone w § 4 Umowy (poza wypadkami o których mowa w § 3 ust. 4 poniżej).
8. W przypadku Umowy pomiędzy Zamawiającym a Sponsorem, przewidującej wyłącznie świadczenie pieniężne ze strony Sponsora, kwotą sponsoringu będzie kwota wynikająca z umowy Zamawiającego ze Sponsorem. W przypadku Umowy ze Sponsorem, przewidującej również świadczenie niepieniężne ze strony Sponsora (w tym barter), kwotą sponsoringu będzie wysokość świadczenia pieniężnego, powiększona o wartość świadczeń niepieniężnych oferowanych przez Sponsora.
§ 3
1. Zamawiający zobowiązuję się do udostępnienia Wykonawcy wszelkich informacji i środków niezbędnych do wykonywania niniejszej umowy, a w szczególności informacji dotyczących zakresu oferowanych świadczeń dla sponsora oraz działalności prowadzonej w Operze Leśnej.
2. Zamawiający zobowiązuje się, że w czasie trwania niniejszej umowy, nie będzie zlecał innym podmiotom usług będących przedmiotem niniejszej Umowy.
3. Załącznik nr 2 do niniejszej Umowy stanowi wykaz sponsorów Zamawiającego, z którymi Zamawiający może zawierać umowy sponsorskie w bieżącej działalności, z wyłączeniem umowy w zakresie Sponsora tytularnego. Dopuszczalne jest pozyskanie przez Wykonawcę jako sponsora tytularnego w ramach niniejszej umowy (wskazanie Sponsora) podmiotu z listy Sponsorów wymienionych w załączniku nr 2.
4. W przypadku, w którym Zamawiający własnymi siłami prowadzi rozmowy z potencjalnymi Sponsorami, które mają prowadzić do podpisania Umowy Sponsorskiej obejmującej tytuł sponsora tytularnego, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Wykonawcę w formie mailowej lub pisemnej, podając Nazwy firm lub instytucji, z którymi prowadzi rozmowy. Jeśli Zamawiający nie poinformuje Wykonawcy w trybie przewidzianym w zdaniu poprzednim o Sponsorach, z którymi prowadzi rozmowy, a Sponsor taki zostanie wskazany przez Wykonawcę w trybie § 2 ust. 6 Umowy, będzie on uważany za Sponsora pozyskanego przez Wykonawcę, od którego Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie zgodnie z §4 niniejszej Umowy.
5. Jeżeli w ciągu kolejnych 12 miesięcy (słownie: dwunastu miesięcy) od dnia wskazania Sponsora (§ 2 ust. 6), Zamawiający zawrze na jakichkolwiek warunkach umowę na Sponsoring ze Sponsorem wskazanym przez Wykonawcę, Zamawiający będzie zobowiązany do uiszczenia wynagrodzenia procentowego w wysokości określonej w §4 Umowy i przestrzegania pozostałych warunków niniejszej umowy. Nie dotyczy to Sponsorów wymienionych w Załączniku nr 2 do Umowy.
§ 4
1. Wynagrodzenie wykonawcy rozliczane będzie w oparciu o treść złożonej oferty, w której Wykonawca zobowiązał się do pozyskania sponsorów na kwotę nie mniejszą niż …….. w zamian za prowizję w wysokości …%.
2. Wynagrodzenie wyliczane będzie od rzeczywistej kwoty sponsoringu netto, co oznacza rzeczywiście zapewnioną przez Wykonawcę i wypłaconą Zamawiającemu kwotę sponsoringu bez podatku od towarów i usług (VAT) zawartą w umowie ze Sponsorem, z którym Zamawiający podpisze umowę. W wynagrodzeniu Wykonawcy mieści się podatek VAT.
3. Maksymalne nominalne wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy nie może przekroczyć łącznie równowartości kwoty: 209.000 euro (przeliczanego na złote według kursu wynikającego z właściwych przepisów) netto.
4. Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi każdorazowo w wysokości zgodnej z postanowieniami niniejszej umowy, po wpłaceniu przez Sponsora na rachunek bankowy Zamawiającego uzgodnionej kwoty sponsoringu. Jeżeli Sponsor będzie wpłacał uzgodnioną z Zamawiającym kwotę w ratach, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płacone w ratach po wpłaceniu przez Sponsora na rachunek bankowy Zamawiającego uzgodnionej raty.
5. Podstawę do wystawienia faktury/ rachunku za zrealizowany przedmiot umowy stanowi Protokół podpisany przez strony, stwierdzający należyte wykonanie przedmiotu umowy.
6.Wypłata prowizji będzie dokonana na podstawie faktury/ rachunku wystawionego przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z Protokołem.
7. Strony zgodnie oświadczają, że podana w § 4 ust.1 umowy kwota sponsoringu stanowi kwotę minimalną. W przypadku gdy Wykonawca pozyska Sponsora na kwotę wyższą niż w ofercie otrzyma prowizje wyliczoną według zasad podanych w ust.2 niniejszego paragrafu, z uwzględnieniem treści § 4 ust. 3 Umowy.
8. W razie nie zawarcia przez Zamawiającego umowy ze Sponsorem, jak również w razie nie wskazania Zamawiającemu Sponsora w terminie określonym w § 5 ust. 1 pkt a) Umowy – Wykonawcy nie przysługuje żadne wynagrodzenie.
§ 5
1. Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony – 4 lata. Termin realizacji przedmiotowej umowy strony określają w następujący sposób:
a) wskazanie Sponsora powinno nastąpić w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy;
b) w przypadku nie wskazania Sponsora w terminie określonym powyżej umowa wygasa;
c) w przypadku wskazania Zamawiającemu Sponsora w terminie, a następnie po przeprowadzeniu negocjacji ze Sponsorem - podpisania umowy pomiędzy Sponsorem a Zamawiającym, czas obowiązywania niniejszej umowy upłynie po 4 latach od dnia jej zawarcia, a gdyby umowa podpisana pomiędzy Sponsorem a Zamawiającym przewidywała okres dłuższy – strony sporządzą odpowiedni aneks przedłużający czas trwania niniejszej Umowy, z uwzględnieniem treści § 4 ust. 3 Umowy.
2. Do momentu wskazania Sponsora Zamawiający jest uprawniony do wypowiedzenia niniejszej Umowy z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia. Po wskazaniu Sponsora wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego nastąpić może jedynie w razie działania przez Wykonawcę na szkodę Zamawiającego lub jego dobrego imienia lub z innych ważnych przyczyn.
3. Strony zgodnie oświadczają, że na dzień zakończenia realizacji przedmiotowej umowy na koncie Zamawiającego winna się znaleźć co najmniej kwota deklarowana w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik do niniejszej umowy.
4. W razie zawarcia przez Zamawiającego umowy ze Sponsorem na kolejne okresy - Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu trwania niniejszej umowy, pod warunkiem, że kwota wypłaconego Wykonawcy wynagrodzenia nie przekroczy progu, o którym mowa w § 4 ust. 3 Umowy.
§ 6
1. Wykonawca nie może powierzyć wykonywania czynności wynikających z niniejszej umowy osobom trzecim.
2. W przypadku wykonywania czynności wynikających z niniejszej umowy w sposób naruszający dobre imię Zamawiającego, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym bez odszkodowania dla Wykonawcy.
§ 7
1. Postanowienia niniejszej umowy wiążą obie strony i żadna ze stron nie może powoływać się na warunki pozaumowne.
2. Osobami wyznaczonymi do bezpośrednich kontaktów są: ……………………………….
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane w granicach określonych w SIWZ.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu Cywilnego.
5. Ewentualne spory mogące wyniknąć z tytułu realizacji postanowień niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Umowa sporządzona zostaje w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej strony.
7. Załączniki: Oferta Wykonawcy, Rozdział II - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
Rozdział 14
WZÓR OFERY
OFERTA
Na: „Wybór agenta sponsoringowego dla Opery Leśnej w Sopocie”
…………………………………………………………………………….…………
nazwa firmy
…………………………………………………………………………………………………
Adres
………………………………………………………………………………………………….
Regon
…………………………………………………………………………………………………
telefon, faks, e-mail
W odpowiedzi na ogłoszenie o dialogu konkurencyjnym pn. „Wybór agenta sponsoringowego dla Opery Leśnej w Sopocie” oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia tytuł jak wyżej na następujących warunkach:
Ø Kwota brutto oferowanego sponsoringu (w skali roku) ………………………zł w tym 23%.
Kwota netto (pomniejszona o 23% podatek VAT) oferowanego sponsoringu(w skali roku):
…………….…………..zł
Prowizja ………% (od kwoty netto oferowanego sponsoringu)
Ø Cena brutto oferty (to kwota netto oferowanego sponsoringu x prowizja)
........................................ zł, w tym podatek VAT
Ø Czas trwania umowy ze sponsorem …………lat
1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz, że zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania Oferty
2. Oświadczam, że wyżej podana cena ofertowa obejmuje wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Oświadczamy, że uważamy się za związanych Ofertą na czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
4. Przedmiot zamówienia zamierzam wykonać:
a. siłami własnymi *
b. siłami własnymi i przy pomocy podwykonawców w następującym zakresie (wskazać zakres rzeczowy i finansowy): …………………………………………………………………… *
e. przy pomocy podwykonawców, na których zasoby powołuję/powołujemy się w ofercie, w następującym zakresie (wskazać zakres rzeczowy i finansowy oraz nazwę podwykonawcy): ...………………………………………………………………………… *
*niepotrzebne skreślić
5. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z wzorem umowy, załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przyjmujemy go bez zastrzeżeń.
6. Zobowiązujemy się, w przypadku przyznania nam zamówienia, do podpisania umowy
w siedzibie Zamawiającego w terminie przez niego wyznaczonym.
7. Oświadczamy, iż wszystkie informacje zamieszczone w Ofercie są prawdziwe.
Miejscowość, data:……………………………..
.........................................................
(podpis i pieczęć imienna osoby/osób właściwej/ych
do reprezentowania Wykonawcy